Dagen!

Chacha!

Hahah nej jag skoja, HEJSAN alla!

Idag så vaknade jag utav att linnea ringde och väckte mig 20 min innan jag skulle gå till bussen, verkligen kul! Hann bara ta på mig och tvätta håret, käka fick jag göra i stan. Vi skulle till stan och checka läget lite :P haha eller ah jag vet inte ;). Jag var så himlans hungrig så vi gick till donken och åt mat (min frukost). Jag sminkade mig lite och ringde till Erik. Efter att vi käkat så åkte i med bussen hem till lilla Landvetter. Det snöade som bara den! Vill inte ha mer snö nu, det räcker! Jag hoppade av vid gamla skolan för Paulina och jag skulle dra till allum och träffa min mamma och köpa lite julklappar. Äntligen är alla färdig köpta! Räknade ut att jag har köpt julklappar för 1141 kr. Helt sjukt! Fattar inte att det kunde bli för så mycket. Menmen det är bra julklappar iaf.
Mamma var så snäll så hon körde mig och Paulina hem till henne, där gjorde vi inte så mycket. Käka och snackade i telefon med Erik och Kevin. Som vanligt typ.
Mamma hämtade mig hos Paulina för hon hade varit hos min moster och fixat med nån julklapp eller vad det var. När jag kom hem så slog jag in alla julklapparna och pratade i telefon med min Erik. Sen har jag inte gjort så himla mycket mer idag.
Älskar dig Erik! ♥

Jag och Paulina!


Nu är det bara tre dagar kvar till julafton, längtar!

Nu ska jag kolla på en film och kanske ringa ett samtal jag får se.
Men puss på er sötnosar!

Xoxo eelineldståhl ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0