Nu ska jag skriva varje dag!!!

Tjaaa alla!

Nu har jag bestämt mig som alla andra gånger att jag ska skriva, jag ska försöka göra det varje dag nu. Om inte, så vet ni ju att jag inte har orkat som vanligt.. :P

Nu är det snart ju och jag längtar, vill julafton! Att bara umgås med släkten och ha det mysigt, äta julmat och julgodis, öppna julklappar och bara vara allmänt julig. Shit vad jag längtar tills det, det är helt sjukt egentligen. Men om man tänker efter så var faktiskt julen mycket bättre när man var liten, men jultomte och allt. Det har vi inte nu för att jag är den yngsta av kusinerna så vi behöver ingen jultomte, menmen vi klarar oss.
Åh jag kommer ihåg när man var lite och gick fam till tomte och satt i hans knä och man var så lycklig över att få sitta i tomtens knä! Jag saknar att vara liten. Menmen det finns inget att göra åt det nu..

Vad ska man göra idag då när man har sovit bort halva dagen? Det blir nog en hemma dag med film och datorn =).

Jag skriver kanske ikväll med, vi hoppas på det iaf!

Puss på er alla!
Xoxo eelineldståhl ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0