10/10

Heej, <3

Jag vet att jag har arit ur usel på att uppdatera min blogg, men jag har intehaft tid och inte orken till att göra det.. Men nu ska jag försöka igen att göra det :). Vi håller tummarna för att jag gör det med.

I onsdag så var jag på The Studio med Michelle. Det var riktigt kul bara att den mesta delen av det gick ut på att vänta o vänta och åter igen vänta. När vi väl blev fotograferade så gick det ganska fort, fotografen var så gymt stressande och irreterande så att det inte finns! Aldrig att jag går dit igen!
Jag köpte tre bilder av 50 men det var sjukt dyrt, jag menar tre bilder kostade 825 kr. Så sjukt dyrt!
Här kommer de bilderna jag köpte + en som jag har gjort grå.







Det var dom.

Sen så kommer Linnea hit, eller ja hon är redan här :P
Nu ska jag sluta att skriva och vara social med henne :)

Xoxo eelineldstahl <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0