Petra dag idag! :D

Hejsan!

Idag träffade jag Perta i stan vid halv 2. Vi gick runt lite, sen gick vi och köpte leggins på gina för 99:-. Sen gick vi och prova massa skor på DinSko, ja det fanns ju verkligen speciella skor där! Hahah. Efter det så åkte vi till backaplan och skulle testa mer skor på Skopunkten men dom hade bar fula skor där.. Sen så hittade vi ett par mjukisbyxor utanför en affär och vi bestämde oss för att testa dom. De var riktigt söta så vi köpte dom. Två för 150:- och ett par för 99:-, men vi är ju så smarta så vi fick dom bara för 75:- :D. Sen åkte vi in till stan igen och petra köpte godis på 4gott och vid 6 så åkte vi hem.
När jag kom hem så åt jag och diskuterade med mamma och pappa om tungpiercingar. Jag vill ju så gärna ha den men det får jag inte :(. Korv på dom!!!
Aja nu ska jag fortsätta att kolla på Idol och Erika SKA åka ut idag!
Pusspuss

Byxorna vi köpte!      Söta lilla Petra!♥
  


Xoxo eelineldståhl ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0