Ingen uppdatering på ett tag..

Jag vet att jag inte har uppdaterat på länge men jag har haft så jävla mycket att plugga.. Det är examinations vecka nu, det menas med att projektet ska vara klart, inlämningar och prov. Aja, skolan går bra iallafall :). I måndags så hade vi examination i Make-Up, det gick bra. Jag sminkade Yasmine i min pararell klass. Hon tyckte nog att det blev bra, det var vad hon sa iallafall :P.

I helgen så var jag med Camilla hela helgen. Vi hade det riktigt roligt tillsammans. I lördags så åkte vi på fest i Lilla Edet. Det var en som heter Markus som bjöd dit oss, det var riktigt nice tills det blev bråk pga 80 kr. Tjejen som hade festen hennes kille var militär så han tog på sig sina militräkläder så att han skulle få bära vapen. De killarna som skulle bråka var nämligen pundare och de var fulla med. Sen blev det bråk och det fortsatte ett tag. Polisen fick tag på killarna och de satt inne i söndags, det vet jag inte om de fortfarande gör eller inte. Menmen förutom detta så var allt annat bra :D.

Wiho! Marie har köpt lägenhet i sthlm nu! :D Så nu vet jag vart jag ska bo om jag ska upp till sthlm :). Jag är glad för hennes skull :D.

Imorgon så ska jag iallafall klippa mig och det behövs verkligen! Jag ska även färga håret, så jag slipper att ha min fula utväxt kvar. Det blir alldeles lagom tills att jag och Michelle ska till The Studio på onsdag nästa vecka. Det kommer nog att bli roligt att få gå dit. De ingde mig idag och frågade om jag ville, och det är klart att jag vill det. Det var tydligen lilla Lisa som hade gett mitt nr till dom så att jag skulle få en tid och gå dit :). Puss på dig Lisa för det.

Men nu hinner jag inte blogga mer, har massa svenska att skriva också.
Skriver kanske senare eller imorgon (jag ska hålla det!)

Xoxo eelineldståhl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0