Svenska lektion

Helloo :D

Nu har jag svenska lektion och jag ska skriva en text om olika make up stilar på två a4 sidor på datorn, och jag fattar absolut ingenting.. xD Och jag får ingen hjälp av min lärare för han fattar ingenting typ, det är ju inte precis så lätt då när man suger i svenska och på att skriva texter och reflektera och allt vad man nu ska göra. Aja det får gå som det går.. Fast det ska ju vara inne på torsdag nästa vecka. Gaaaaaah vad jag har problem känner jag! Någon som vill skriva det åt mig? xD haha nej jag skoja bara.

Nä nu ska jag faktiskt ta att försöa skriva någonting iaf.

Jag skriver ett inlägg när jag har kommit hem :)

Xoxo eelineldståhl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0