Många inlägg idag, gonna keep it like that!

Shubre ;D

Vad gör jag? Jo samma som förut :P haha.
Imorgon ska jag på förträff för Vs, ska bli kul att få träffa lite folk som man inte träffat på väldigt länge! :D Fast det är rätt segt att behöva gå upp vid 9 på en söndag. Man jag klarar mig nog ;).

Jag är sjukt irreterad på att det är så jävla mycket snö ute och att den aldrig försvinner! Det har varit snö sen i december nu, jag har tröttnat! Det ska bli vår och sommar så man slipper att ha så himla mycket kläder på sig. Nu ska snön försvinna bestämmer jag!
Jag spyr på den rent ut sagt! Åååh kan den inte bara försvinna och kylan med! Det var liksom -13 grader ute idag, det hade ju börjat att bli varmare men nej då ska det komma ännu mer snö och bli kallt igen. Åh vad jag hatar vintern! Sommar och sol ska det vara!

Nu ska jag ringa ett samtal till älsklingen tror jag!
Peace
Xoxo eelineldstahl♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0