Tråkigt..

Det finns verkligen ingenting att göra idag, alla är upptagna.. :(

Jag sitter här i min säng med min gosiga filt jag fick av mamma idag :D. Förut idag så var jag med Paulina och Kevin i stan en snabbis, trevligt trevligt! Efter så gick jag hem och sen dess har jag suttit här, frågade Camilla om hon ville komma hit men det fick hon inte :( så jag får la roa mig på något sätt men det finns ju verkligen inget att göra när man är själv på en lärdagskväll. Inga som är sociala på msn, inget roligt på tv och spotify funkar inte. Det är inte min helg detta asså. Vill ha nästa helg för då har Erik lovat mig att komma hit! :D Läääängtar tills dess!!! Älskar dig Erik Larsson!♥
Åååh man kan inte ha tråkigare än vad jag har nu asså!!!! Jag hatar lördagar ibland asså! Korv i dom! (haha)..

Nä nu ska jag.. inte göra nånting xD

Skriver väl sen eller imorgon :D
Xoxo eelineldståhl♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0